Friday, August 14, 2009

Indián Copf és karkötő

Az indián tincs anyaga színes hímzőfonal, amit szorosan összetekerünk és különböző mintákkal díszíthetünk. Hullámcsattal vagy hajgumival kell a hajhoz erősíteni. Ezzel az egyszerű kis copffal feldobhatjuk a hétköznapi viseletet.
A szintén dél-amerikai barátságkarkötőkkel ellentétben ezeknek a tincseknek nincs jelentésük, egyszerűen csak egy mutatós, eredeti hajdísz.
4féle mintát lehet kombinálni : sima, gyűrűs, cik-cakk és csavart. A színek száma teljesen szabadon választott.
Az átlagos hossz kb 30 cm


Karkötőt is készítek ezzel a technikával. .

5 comments:

  1. h a fenébe kell ezt elkészííteni:O légyszíí valaki linkeljen mert hónapok óta nm találok semmit..köszíí píísz

    ReplyDelete
  2. neten még nem találkoztam a technika leírásával, könyvből tanultam

    ReplyDelete
  3. lécci leírnád hogyan kell csinálni? én is már nagyon régóta keresem,de csak kész munkáról van kép...

    ReplyDelete
  4. Hogy kell ezt csinálni? Keresem, de a neten nem ír semmit :S

    ReplyDelete
  5. Én úgy szoktam csinálni hogy fogok 4-5 szálat és kötök egy szimpla csomót rá.Utána leválasztok róla 1 szálat és elkezdem rátekerni ,utána leválasztok 1 újjab szálat visszateszem a másik szálat és így folytatom ameddig elég hosszú nem lesz a karkötő. De hogy mintát hogy kell beletenni azt én sem tudom.

    ReplyDelete