Thursday, August 23, 2012

Superman

Nem túlzottan rajongom a képregényekért, Clark Kentet is csak egy régi sorozatból ismerem, de ez a karkötő nagyon tetszik!

Na jó, igazából azért tetszik,mert eszembe jut róla egy szám: Alvin és a Mókusoktól a Kelet-európai Szuperhős :D Volt egy Alvinos pólóm, amire ez volt írva: Kelet-európai Szupernő..imádtam ^^  ..bár azon nem S, hanem A betű volt..na mind1 :D


A karkötő 15 cm(+megkötő) hosszú és 4 cm széles.


Ezzel a karkötővel igazi Szuperhős/nő lehetsz! Ha tetszik, írj levelet és a Tiéd lehet! ;)


Egy kis zene a végére:

Ezen a koncerten ott voltam :)

4 comments:

  1. Szia !!! Nagyon jóóó lett grat :) *.*
    Ha megkérhetlek elküldöd nekem hogy hogyan kell csinálni. MErt a tesónak nemsokára lesz a 18. szülinapja , és imádja superman-t és megláttam ezt s gondoltam ha elküldöd nekem a mintáját (hogy hogyan kell elkészíteni) akkor még egy ilyent adnék neki :)
    e-mail címem : a.alma.a.anna@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Heló! :)
    Karaj a karkötő! :D Hogyan kaphatnám meg? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halihó! :) légyszi írj emailt a bibiz@citromail.hu-ra

      Delete
  3. Szia, elküldenéd nekem is a mintáját? silencemurder@windowslive.com Köszi. :)

    ReplyDelete