Wednesday, October 20, 2010

Francia kártya


Kb 2cm széles karkötő a póker kedvelőinek :)

7 comments:

  1. sziia.
    lécci írd már meg az elkészítését..(:
    ingusHH96@hotmail.hu
    köszii.

    ReplyDelete
  2. szia. el tudnad nekem is kuldeni?:)
    szabopetra12@yahoo.com
    kosziiii.

    ReplyDelete
  3. en is kerem szepen az elkesziteset;;)
    lucifers_ngl@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. szijjja:)
    ha lehetne,szeretnem h elkuld ennek az elkesziteset nekem.es nm csak ennek hanem az osszwesnek amelyik fent vn ezen az oldalon....PLS...kocc elore:*:*:*
    edit_laura@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. szia nekem is el tudnád küldeni ennek az elkészítését?? előre is köszönöm! berecz29@freemail.hu

    ReplyDelete
  6. Szia!
    lécci el tudnéd küldeni nekem is ay elkészítését?
    kösyi előre is....
    nagz.rebcsi@citromail.hu

    ReplyDelete
  7. szia! Eltudnád nekem küldeni ennek a karkötőnek az elkészítését. Előre is köszönöm.
    Nikol
    fniki@citromail.hu

    ReplyDelete