Saturday, January 9, 2010

Hullámzó tenger

6 comments:

  1. Szia. nagyon tetszik a minta elküldenéd nekem a leírását ??minimacika@citromail.hu címre? előre is köszi szia

    ReplyDelete
  2. Nekem is ez tetszik a legjobban! Légyszi, küld el nekem is! www.kaktusz@citromail.hu
    Köszi, szia!
    (a www. nagyon fontos!) :)

    ReplyDelete
  3. sziaa. nekem ish nagyon tetszik nem kuldened el nekem ish?:D csak nekem 4 szinnel kell..:-s reka_baba27@yahoo.com koszi.:)

    ReplyDelete
  4. en is a mintaleirast szeretnem elkerni;;)
    koszi elore is
    lucifers_ngl@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Szia!csatlakozom az előttem lévőkhöz,én már régóta keresem ezt a mintát és nagyon szépen megköszönném ha eltudnád küldeni a minta leírását e-mailben.Előre is köszi!
    gyengyi@sksyu.net

    ReplyDelete
  6. csatlakozom én is légy szi küld el a minta menetét kissanett0@gmail.com

    ReplyDelete