Sunday, February 14, 2010

Cannabis levél

Szerintem a kép magáért beszél :D

16 comments:

  1. mondjátok el h kell ezt megcsinálni XD :$

    ReplyDelete
  2. ha ismered a betűs technikát akkor szerintem pofon egyszerű lemásolni a mintát a képről, de ha gondolod, adj egy email címet és elküldöm lerajzolva a mintát

    ReplyDelete
  3. megkerlek h nekem kuld el, s segits me meg kezdo vagyok
    tontsch_anita@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. nekem el lehetne kuldeni a maruhiannas nak a rajzat mivel csak halado vok e abetus tecnika se jon ossze nagyon de ha van rola video hogyan csinajak azt is elkuldheted eter
    @stcbale.net

    ReplyDelete
  5. blanka letszi nekem is segits en sem tudom megy csinalni nagyon kene a betset nem tudom elsajatitani egy nevet szeretnek a kriszti nevet de nem tudom szanyon mar meg valaki ez mar a 6 dik oldal ahova irok es senki sem akar segiteni kerlek szepen eter@stcable.net

    ReplyDelete
  6. meglehet ennek kockas papiron kapni a mintajat vagy valami modon? eter@stcabel.net

    ReplyDelete
  7. legyszi kuld el nekem is..:)
    egy baratnomnek szeretnem csinalni mert nemsokara elmegy...:(
    edit_laura@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. szia!!!
    nagyon kérlek küld el nekem:) az egyik barátom kért egy ilyet tőlem..és nem jövök rá,hogy nagyon köszi:)
    gimli.luca@freemail.hu
    Luca

    ReplyDelete
  9. sziasztok szeretnék valakit megkérni hogy küldje el ennek a rajzos mintáját vagy a zt hogy hogyan kell elkezdeni erre az emailcímre : dalma100@citromail.hu

    ReplyDelete
  10. sziasztok valaki nekem is küldje el légyszíves a mintát v hogy hogyan kell megcsinálni erre a címre novimelinda@gmail.com

    ReplyDelete
  11. legyszi kuld el nekem is..:)
    küldje el légyszíves a mintát v hogy hogyan kell megcsinálni erre a címre :D

    ReplyDelete
  12. legyszi kuld el nekem is..:)
    küldje el légyszíves a mintát v hogy hogyan kell megcsinálni erre a címre :D k.leticia96@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Küld el nekem is lécci a mintát! előre is köszönöm! k.leti96@gmail.com

    ReplyDelete
  14. nekem is lécci küld el a mintát kissanett0@gmail.com

    ReplyDelete
  15. sziasztok lécci küldjétek már el nekem is a mintát ...nagyon megköszönném
    eketimi@citromail.hu

    ReplyDelete
  16. Lécci nekem is küldje el a leírást valaki köszii!!

    evelin.bernath@freemail.hu

    ReplyDelete