Monday, May 31, 2010

Kockás

Kockás (vagyis négyzetrácsos :D) karkötő


 




20 comments:

  1. Szia!
    Le tudnád írni a menetét nekem?
    Email cím: bigyo125@citromail.hu

    Köszi

    ReplyDelete
  2. szia! Légyszíves nekem is írd le , hogy hogyan kell megcsinálni^^ köszii Email címem : viki1marton@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. sziia! leírnád ekem létszives hogy hagyan kell csinálni? :D köszönöm :D
    uhrin_lilla@citromail.hu

    ReplyDelete
  4. szia nekem is leirnád a menetét köszi :D
    nkltt97@gmail.com

    ReplyDelete
  5. szia.nekem is leírnád a menetét? nagyon megköszönném.(:
    kockamamut@citromail.hu

    ReplyDelete
  6. Szia!!leírnád nekem a menetet erre a címre: kariiiiiiiii@hotmail.com ??
    Fontii lenne!

    ReplyDelete
  7. szia!le irnád nekem is a menetét?cim:illemoke@yahoo.com kőszi előre is:)

    ReplyDelete
  8. szia...nekem ish leirnád a menetét?cim:tamasvivi98@freemail.hu....köszi előre is...!!!!!

    ReplyDelete
  9. Szia!Nekem is leirnád h kell megcsinálni?:)
    picur.hujb@freemail.hu köszi!:))

    ReplyDelete
  10. Szia! Nagyon ügyes vagy, tök jól néz ki ez a karkötő. Nekem is el tudnád küldeni a menetét? Nagyon megköszönném :) Az emailcímem: julcsi.bukor@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Szia nekem is eltudnád küldeni a menetét!!!
    előre is köszi!!! kissanett0@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Legyszi kuld el nekem is

    ancsy75@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. jajj mar mindenhol kerestem ezt a mintat nagyon szepen megkerlek elkuldod a menetet nekem is?elore is nagyon koszonom:) e-mail:gyopar_mokus@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Szia! Nagyon szépen megkérlek, hogy küld el nekem is a menetét. Előre is nagyon-nagyon köszönöm!!!:)
    E-mail: nea021@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Szia! Kérlek küldd el nekem is a karkötő menetét . Előre köszönöm.
    E-mail: linda4@citromail.hu

    ReplyDelete
  16. Szia! Nagyon megkérlek szépen, küldd el nekem is a menetét. Mert én is szeretnék ilyet készíteni. E-mail: molnar.adel97@yahoo.com Elöre is köszi:)

    ReplyDelete
  17. szia . nekem is el tudnád küldeni az elkészítését? előre is köszönöm. andrasmoto@citromail.hu

    ReplyDelete
  18. Betűs technikával kell elkészíteni.Mérj le 9szál pirosat és 1 szál nagyon hosszú feketét. A fekete a fő szálad, azzal haladsz végig a piros szálakon. Ha végig csomóztál 1 sort, akkor fordulsz vissza és megint végig csomózod a pirosakat. Úgy kapod meg a kockákat, h mikor piros kocka jön, akkor a pirossal csomózol a feketére

    ReplyDelete
  19. szia letudnád írni a menetét nita19910603@gmail.com

    ReplyDelete
  20. szia letudnád írni a menetét nita19910603@gmail.com

    ReplyDelete