Friday, June 4, 2010

Szivárvány cik-cakk


Imádoom :)

9 comments:

  1. nagyon tetszik a minta légy szives küld el a minte menetének a leírását előre is köszi kissanett0@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Szia!Nekme is tetszik és megszeretném csinálnni, nekem is küld el lécci:)
    csoka.regina@citromail.hu


    Köszi:)

    ReplyDelete
  3. Szia! Ez nagyon Szep!:)En is megszeretnem csinalni Es legy szives nekem is kuld el a leirast.:)koszi. gabica.girl@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. nagyon szep.. keld el nekem is legyszi a leirast

    ancsy75@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. szia!

    Nagyon tetszik a karkötő, én is szeretném elkérni a mintátját, köszi előre is! :)
    leszter13@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Szio!
    legyszives kuld el a minta menetet. nagyon tetszik
    koszonom
    udv
    Mesi
    mes24@freemail.hu

    u.i: a pokereset is elszeretnem kerni :)

    ReplyDelete
  7. Hello! Szivesen kipróbálnám én is otthon e karkötő elkészítését. Lennél olyan szives elküldeni a menetét? Előre is köszi!!!
    nea021@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Hello! Szivesen kipróbálnám én is otthon e karkötő elkészítését. Lennél olyan szives elküldeni a menetét? Előre is köszi!!! barbi9803@citromail.hu

    ReplyDelete
  9. Szia! Én is szívesen elkészíteneém kérlek küldd el email: hvs2001@live.com

    ReplyDelete